scoala de fotografie -  cursuri fotografie
imageart - cursuri foto - scoala de fotografie

Workshop-uri

Va invitam la un workshop de fotografie in pestera, in perioada 7-9 septembrie 2012

workshop Fotografie in Pestera



Daca vrei sa vezi fotografii de la acest workshop vezi pagina GALERIE FOTO

Numar maxim de locuri : 12
Numar minim de locuri: 6




Vom discuta despre lumina, blituri, expunere lunga, trepiede si cum putem da viata unor peisaje subterane lipsite total de lumina naturala. Vom aborda si o introducere in speologie si ce inseamna lumea subterana a pesterilor si cum le putem proteja.

Va provocam la o aventura inedita intr-o pestera neamenajata comercial si de o frumusete aparte.

La sfarsitul fiecarei zile vom discuta fotografiile facute din punct de vedere tehnic si compozitional.

Cele mai bune doua fotografii ale fiecarui participant vor fi tiparite in format A4 cu o imprimanta Epson cu hartie si cerneala originala.

Locatia aleasa : zona Banatului. Veti primi mai multe informatii dupa inscriere.

Numar limitat de participanti : maxim 12 persoane !

Echipament minim :
- lanterna frontala (se monteaza pe cap) + 1;2 seturi de baterii de rezerva
- haine impermebile (de preferinta cat mai colorate), haine de schimb,
- doua perechi de incaltaminte dintre care una obligatoriu sa fie gheata de munte sau cizme de cauciuc
- aparat foto DSLR sau bridge si o telecomanda sau declansator cu fir
- trepied foto

Lectori : Andrei Buta, Daniel Baltat

Program orientativ :

Vineri 7 septembrie 2012
ora 15 intalnirea
orele 16-19 instruire teoretica (istoric, tehnica de fotografiere, echipament speo si foto)

Sambata 8 iulie 2012
ora 8,30 plecarea de la pensiune spre locatia foto
ora 9,45 sosirea
orele 10 - 13 fotografii in pestera
13,30 - 14,30 pauza de masa
14,30 - 17 fotografii in pestera
17 inapoi la pensiune
18-19 pauza de masa, spalat, schimbat…
19,30-22 discutii pe fotografiile facute

Duminica 9 iulie 2012
ora 8 - plecarea spre pestera
ora 9,45 - sosirea la pestera
orele 10 - 13 fotografii in pestera
ora 14 plecarea.

Plata:

Costul acestui workshop este de 370 de lei de persoana si include cazarea (2 nopti) si instruirea.

Pentru rezervarea unui loc este necesara achitarea unui avans de 50% din suma pana la data de 28.08.2012. Restul sumei se va achita in prima zi a workshopului.

Plata avansului se va face in contul comunicat prin e-mail dupa efectuarea inscrierii.

Dupa data de 28.08.2012 retragerea unui participant ce a achitat avansul va duce la pierderea avansului considerat cheltuieli comune ( de rezervare a camerelor, plata ghidului, etc…)

Cazarea
se face in camera dubla dotata cu baie, tv, incalzire si apa calda in permanenta.
Masa nu este inclusa in pret si se face in regim de gospodarire proprie sau se poate servi la restaurantul pensiunii.
Transportul
nu este inclus in pret, fiecare se descurca cu mijloace auto proprii. Totusi putem pune in legatura pe cei interesati fara mijloace auto cu cei ce pot sa-i ajute.

Pentru ca acest workshop sa poata avea loc sunt necesari minim 6 participanti.

Conditii:

Nu recomandam persoanelor claustrofobe sau cu probleme medicale fizice ce nu pot sa se deplaseze singure pe un teren accidentat.
Traseul este unul de dificultate medie, deplasare pe teren accidentat cu pietre si uneori noroi. Nu vor fi escaladari sau coborari periculoase pe coarda. Traseul nu este amenajat gen pavaj sau trotuar.
Nu ne asumam raspunderea pentru eventuale accidente datorate neatentiei participantilor.
Completarea formularului de inscriere inseamna acceptul dvs. cu conditiile de mai sus!.





 

 

Va invitam la Seminar de Printing Epson!

seminar epson

Va invitam sambata, 28 iulie 2012 ora 13 , la un seminar de printing sustinut de Epson.

Vor fi prezentate imprimantele Epson L800 si R3000.

Sunteti invitati sa aduceti 1-2 fotografii pe un stick pentru a le tipari cu aceste imprimante.

Seminarul este gratuit. Numarul de locuri limitat.

Pentru a va rezerva un loc va rog sa ne trimiteti un e-mail la adresa: contact@cursurifoto.ro
Va rugam sa treceti numele si numarul de telefon in e-mail!

Va asteptam!


Workshop de fotografie in Delta Dunarii
Scoala de fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 19 - 22 aprilie 2012 la un workshop de fotografie in Delta Dunarii


curs fotografie

 

Numar de locuri : 8



Va invitam alaturi de noi sa descoperiti magia unui taram inedit, sa traiti o aventura ce poate va va face sa priviti cu alt ochi Delta. Va invitam intr-o excursie ce are ca scop principal fotografia.

Ce vom face?

Vom face plimbari lungi cu barca, vom pandi pasari pentru a le fotografia, vom cauta cai salbatici, vom fotografia peisajul, ne vom afunda cu barca prin paduri inundate.
Pentru noi Delta Dunarii inseamna si oameni, prin urmare vom vizita si oameni ce traiesc aici in locuri izolate.
Vom comenta fotografiile facute si veti primi suport de curs pentru acest gen de fotografie.
Toti participantii la final vor  primi o diploma de participare.
In aceasta aventura vom avea ghid pe Tiberiu Tioc unul dintre cei mai importanti cercetatori ai Deltei Dunarii.
 
Locatia, cazarea si masa

Cazarea se face pe ponton plutitor in regim de pensiune completa, sunt asigurate trei mese/zi si apa minerala cata este nevoie plus bonus: vinuri regionale seci.
Conditiile de cazare sunt de 4 stele in camere duble cu pat matrimonial. Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu.
Locul de cazare se afla pe mijlocul bratului Sulina de unde se poate pleca in ture foto in aproape orice directie precum si in Padurea Letea

Transportul

Punctul de intalnire este in Tulcea in fata hotelului Delta in data de 19 aprilie 2012 pana la ora 11. De aici transportul se va face cu ambarcatiuni si este complet asigurat si inclus in pret. Sunt incluse in pret si deplasarile cu barca cu motor prin delta in turele foto.

Costuri

Pretul turei este de 320 de euro platibil in lei la cursul valutar BNR al zilei.
Pentru a va rezerva un loc este necesar sa achitati un avans de 50% din suma iar restul sumei pana in data de 9 aprilie 2012 inclusiv.
In cazul in care se anuleaza rezervarea cu 10 zile inainte, avansul va fi restituit complet. Anularea rezervarii sub 10  zile va duce la pierderea avansului de 50% pentru cheltuieli specifice.
Plata se face in contul firmei:
TIOC NATUR- UND STUDIENREISEN SRL
Cont bancar in RON: RO50 RZBR 0000 0600 0586 8866
Raiffeisenbank Sibiu, Piata Aurel Vlaicu

Dupa efectuarea platii se va trimite o dovada a acesteia la adresa de e-mail: contact@cursurifoto.ro

Important

La acest workshop de fotografie, Scoala de Fotografie Image Art nu percepe costuri suplimentare decat cele absolut necesare cu cazarea, masa si transportul! Alaturi de unul dintre cercetatorii Deltei Dunarii, Tiberiu Tioc, dorim sa promovam un turism ecologic si sa incurajam dezvoltarea turistica a Deltei. In calcularea pretului trebuie sa tinem cont de faptul ca in Delta combustibilul are cu totul alt pret (evident mai mare, din pacate), pentru a putea vedea cu adevarat Delta este nevoie de multe ore de mers cu barca in multe directii. Consideram ca in acest pret vom avea la discretie barca cu motor pentru a ne deplasa in orice directie dorita.

Echipament recomandat

Aparate foto digitale, bridge sau DSLR, trepied, accesorii de curatare a lentilelor si aparatului. In cazul aparatelor bridge este recomandat sa aveti un zoom de cel putin 12x. Pentru aparatele DSLR se recomanda distante focale cat mai mari 200mm, 300mm sau chiar 400mm.
Recomandam sa aveti suficiente medii de stocare sau diferite solutii portabile de descarcare a cardurilor.
Recomandam pentru transportul si depozitarea aparaturii, rucsaci impermeabili. De asemenea recomandam sa aveti haine impermeabile.

Program

Joi dupa-masa - sosirea in locatie, cazarea si masa, discutii tehnice legate de fotografiere cat si indicatii date de ghidul nostru Tiberiu Tioc
Vineri,. sambata ture foto, seara discutii
Duminica – comentarii asupra fotografiilor facute.
Programul poate suferi unele modificari pe parcurs.

Ocuparea locurilor se face in ordinea cronologica a inscrierilor si a achitarii taxei.



 

 

Workshop "Fotografia in pestera"
Scoala de fotografie Image Art din Sibiu va invita in perioada 8 - 10 iulie 2011 la workshopul "Fotografia in pestera"

curs fotografie

 

Numar de locuri : 8



Va invitam la un workshop de fotografie inedit,  la cateva zile de visare si sa pictam cu lumina in pestera. Incercam sa dam viata unor peisaje subterane dupa imaginatia noastra…
Veti invata despre lumina, blituri, expunere lunga, trepiede dar si o introducere in speologie si ce inseamna lumea subterana a pesterilor si cum le putem proteja.
Locatia aleasa : pesteri din zona  Retezatul Mic in apropiere de Petrosani

Numar limitat de participanti : maxim 8 persoane !

Echipament minim :
- lanterna frontala (se monteaza pe cap) + 1,2 seturi de baterii de rezerva
- haine impermebile (de preferinta cat mai colorate), haine de schimb,
- doua perechi de incaltaminte dintre care una obligatoriu sa fie gheata de munte sau cizme de cauciuc
- aparat foto DSLR sau bridge  si o telecomanda sau declansator cu fir
- trepied foto

Lectori : Andrei Buta, Daniel Baltat

Punctul de intalnire
--- va fi anuntat in curand ---

Program orientativ :

Vineri 8 iulie 2011.
ora 15 intalnirea 
orele 16-19 instruire teoretica (istoric, tehnica de fotografiere, echipament speo si foto)

Sambata 9 iulie 2011
ora 8,30 plecarea de la pensiune spre locatia foto
ora 9,30 sosirea in localitatea Crivadia si deplasarea spre pestera "Gaura Oanei"
orele 10-13 fotografii in pestera
13,30 – 14,30 pauza de masa
14,30 -17 fotografii in pestera
17 inapoi la pensiune
18-19 pauza de masa, spalat, schimbat…
19,30-22 discutii pe fotografiile facute

Duminica 10 iulie 2011
ora 8 - plecarea spre localitatea Lupeni la pestera nr 4 Cheile Scorotei
ora 9,30 – sosirea la pestera
orele 9,30 – 13 fotografii in pestera
ora 14 plecarea.

Important!
Costul acestui workshop este de 420 de lei de persoana si include cazarea (2 nopti) si instruirea.

Cazarea se face in camere cu doua paturi dotate cu baie, tv, incalzire si apa calda in permanenta.
Masa nu este inclusa in pret si se face in regim de gospodarire proprie sau se poate servi la restaurantul pensiunii.
Transportul nu este inclus in pret, fiecare se descurca cu mijloace auto proprii. Totusi putem pune in legatura pe cei interesati fara mijloace auto cu cei ce pot sa-i ajute.

Termen limita pentru inscrieri: 30 iunie 2011

In cazul in care sunt mai multe solicitari fata de locurile disponibile acest workshop se va repeta.



Workshop de fotografie in Delta Dunarii
Scoala de fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 12 - 15 mai 2011 la un workshop de fotografie in Delta Dunarii


curs fotografie

 

Numar de locuri : 8



Va invitam alaturi de noi sa descoperiti magia unui taram inedit, sa traiti o aventura ce poate va va face sa priviti cu alt ochi Delta. Va invitam intr-o excursie ce are ca scop principal fotografia.

Ce vom face?

Vom face plimbari lungi cu barca, vom pandi pasari pentru a le fotografia, vom cauta cai salbatici, vom fotografia peisajul, ne vom afunda cu barca prin paduri inundate.
Pentru noi Delta Dunarii inseamna si oameni, prin urmare vom vizita si oameni ce traiesc aici in locuri izolate.
Vom comenta fotografiile facute si veti primi suport de curs pentru acest gen de fotografie.
Toti participantii la final vor  primi o diploma de participare.
In aceasta aventura vom avea ghid pe Tiberiu Tioc unul dintre cei mai importanti cercetatori ai Deltei Dunarii.
 
Locatia, cazarea si masa

Cazarea se face pe ponton plutitor in regim de pensiune completa, sunt asigurate trei mese/zi si apa minerala cata este nevoie plus bonus: vinuri regionale seci.
Conditiile de cazare sunt de 4 stele in camere duble cu pat matrimonial. Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu.
Locul de cazare se afla pe mijlocul bratului Sulina de unde se poate pleca in ture foto in aproape orice directie precum si in Padurea Letea

Transportul

Punctul de intalnire este in Tulcea in fata hotelului Delta in data de 12 mai 2011 pana la ora 11. De aici transportul se va face cu ambarcatiuni si este complet asigurat si inclus in pret. Sunt incluse in pret si deplasarile cu barca cu motor prin delta in turele foto.

Costuri

Pretul turei este de 300 de euro platibil in lei la cursul valutar BNR al zilei.
Pentru a va rezerva un loc este necesar sa achitati un avans de 50% din suma iar restul sumei pana in data de 3 mai 2011 inclusiv.
In cazul in care se anuleaza rezervarea cu 10 zile inainte, avansul va fi restituit complet. Anularea rezervarii sub 10  zile va duce la pierderea avansului de 50% pentru cheltuieli specifice.
Plata se face in contul firmei:
TIOC NATUR- UND STUDIENREISEN SRL
Cont bancar in RON: RO50 RZBR 0000 0600 0586 8866
Raiffeisenbank Sibiu, Piata Aurel Vlaicu

Dupa efectuarea platii se va trimite o dovada a acesteia la adresa de e-mail: contact@cursurifoto.ro

Important

La acest workshop de fotografie, Scoala de Fotografie Image Art nu percepe costuri suplimentare decat cele absolut necesare cu cazarea, masa si transportul! Alaturi de unul dintre cercetatorii Deltei Dunarii, Tiberiu Tioc, dorim sa promovam un turism ecologic si sa incurajam dezvoltarea turistica a Deltei. In calcularea pretului trebuie sa tinem cont de faptul ca in Delta combustibilul are cu totul alt pret (evident mai mare, din pacate), pentru a putea vedea cu adevarat Delta este nevoie de multe ore de mers cu barca in multe directii. Consideram ca in acest pret vom avea la discretie barca cu motor pentru a ne deplasa in orice directie dorita.

Echipament recomandat

Aparate foto digitale, bridge sau DSLR, trepied, accesorii de curatare a lentilelor si aparatului. In cazul aparatelor bridge este recomandat sa aveti un zoom de cel putin 12x. Pentru aparatele DSLR se recomanda distante focale cat mai mari 200mm, 300mm sau chiar 400mm.
Recomandam sa aveti suficiente medii de stocare sau diferite solutii portabile de descarcare a cardurilor.
Recomandam pentru transportul si depozitarea aparaturii, rucsaci impermeabili. De asemenea recomandam sa aveti haine impermeabile.

Program

Joi dupa-masa - sosirea in locatie, cazarea si masa, discutii tehnice legate de fotografiere cat si indicatii date de ghidul nostru Tiberiu Tioc
Vineri,. sambata ture foto, seara discutii
Duminica – comentarii asupra fotografiilor facute.
Programul poate suferi unele modificari pe parcurs.

Ocuparea locurilor se face in ordinea cronologica a inscrierilor si a achitarii taxei.



 

"Fotografia in pestera"
Scoala de fotografie Image Art din Sibiu va invita in perioada 26-28 noiembrie 2010 la workshopul "Fotografia in pestera"

curs fotografie

 

Numar de locuri : 8


Va invitam la un workshop de fotografie inedit,  la cateva zile de visare si sa pictam cu lumina in pestera. Incercam sa dam viata unor peisaje subterane dupa imaginatia noastra…
Veti invata despre lumina, blituri, expunere lunga, trepiede dar si o introducere in speologie si ce inseamna lumea subterana a pesterilor si cum le putem proteja.
Locatia aleasa :pesteri din zona  Retezatul Mic in apropiere de Petrosani

Numar limitat de participanti : maxim 8 persoane !

Echipament minim :
- lanterna frontala (se monteaza pe cap) + 1,2 seturi de baterii de rezerva
- haine impermebile (de preferinta cat mai colorate), haine de schimb,
- doua perechi de incaltaminte dintre care una obligatoriu sa fie gheata de munte sau cizme de cauciuc
- aparat foto DSLR sau bridge  si o telecomanda sau declansator cu fir
- trepied foto

Lectori : Andrei Buta, Daniel Baltat

Punctul de intalnire
este Pensiunea "La Nicolae" pe DN 66, Km 9 Petrosani (pe drumul ce face legatura intre Hateg si Petrosani).

Program orientativ :

Vineri 26 nov.
ora 15 intalnirea  "La Nicolae"
orele 16-19 instruire teoretica (istoric, tehnica de fotografiere, echipament speo si foto)

Sambata 27 nov.
ora 8,30 plecarea de la pensiune spre locatia foto
ora 9,30 sosirea in localitatea Crivadia si deplasarea spre pestera "Gaura Oanei"
orele 10-13 fotografii in pestera
13,30 – 14,30 pauza de masa
14,30 -17 fotografii in pestera
17 inapoi la pensiune
18-19 pauza de masa, spalat schimbat…
19,30-22 discutii fotografii facute

Duminica 28 nov.
ora 8 - plecarea spre localitatea Lupeni la pestera nr 4 Cheile Scorotei
ora 9,30 – sosirea la pestera
orele 9,30 – 13 fotografii in pestera
ora 14 plecarea.

Important!
Costul acestui workshop este de 350 de lei de persoana si include cazarea (2 nopti) si instruirea.

Cazarea se face in camere cu doua paturi dotate cu baie, tv, incalzire si apa calda in permanenta. Mai multe detalii despre pensiune gasiti aici: www.lanicolae.ro
Masa nu este inclusa in pret si se face in regim de gospodarire proprie sau se poate servi la restaurantul pensiunii.
Transportul nu este inclus in pret, fiecare se descurca cu mijloace auto proprii. Totusi putem pune in legatura pe cei interesati fara mijloace auto cu cei ce pot sa-i ajute.

Termen limita pentru inscrieri: 24 noiembrie 2010.

In cazul in care sunt mai multe solicitari fata de locurile disponibile acest workshop se va repeta.


 


Workshop de fotografie in Delta Dunarii
Scoala de fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 16 -19 septembrie 2010 la un workshop de fotografie in Delta Dunarii

curs fotografie

 

Numar de locuri : 8


Va invitam alaturi de noi sa descoperiti magia unui tarm inedit, sa traiti o aventura ce poate va va face sa priviti cu alt ochi Delta. Va invitam intr-o excursie ce are ca scop principal fotografia.

Ce vom face?

Vom face plimbari lungi cu barca, vom pandi pasari pentru a le fotografia, vom cauta cai salbatici, vom fotografia peisajul, ne vom afunda cu barca prin paduri inundate.
Pentru noi Delta Dunarii inseamna si oameni, prin urmare vom vizita si oameni ce traiesc aici in locuri izolate.
Vom comenta fotografiile facute si veti primi suport de curs pentru acest gen de fotografie.
Toti participantii la final vor  primi o diploma de participare.
In aceasta aventura vom avea ghid pe Tiberiu Tioc unul dintre cei mai importanti cercetatori ai Deltei Dunarii.
 
Locatia, cazarea si masa

Cazarea se face pe ponton plutitor in regim de pensiune completa, sunt asigurate trei mese/zi si apa minerala cata este nevoie plus bonus: vinuri regionale seci.
Conditiile de cazare sunt de 4 stele in camere duble cu pat matrimonial. Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu.
Locul de cazare se afla pe mijlocul bratului Sulina de unde se poate pleca in ture foto in aproape orice directie precum si in Padurea Letea

Transportul

Punctul de intalnire este in Tulcea in fata hotelului Delta in data de 16 septembrie pana la ora 11. De aici transportul se va face cu ambarcatiuni si este complet asigurat si inclus in pret. Sunt incluse in pret si deplasarile cu barca cu motor prin delta in turele foto.

Costuri

Pretul turei este de 300 de euro platibil in lei la cursul valutar BNR al zilei.
Pentru a va rezerva un loc este necesar sa achitati un avans de 50% din suma iar restul sumei pana in data de 1.09.2010 inclusiv.
In cazul in care se anuleaza rezervarea cu 15 de zile inainte, avansul va fi restituit complet. Anularea rezervarii sub 15  zile va duce la pierderea avansului de 50% pentru cheltuieli specifice.
Plata se face in contul firmei:
TIOC NATUR- UND STUDIENREISEN SRL
Cont bancar in RON: RO50 RZBR 0000 0600 0586 8866
Raiffeisenbank Sibiu, Piata Aurel Vlaicu

Dupa efectuarea platii se va trimite o dovada a acesteia la adresa de e-mail: contact@cursurifoto.ro

Important

La acest workshop de fotografie, Scoala de Fotografie Image Art nu percepe costuri suplimentare decat cele absolut necesare cu cazarea, masa si transportul! Alaturi de unul dintre cercetatorii Deltei Dunarii, Tiberiu Tioc, dorim sa promovam un turism ecologic si sa incurajam dezvoltarea turistica a Deltei. In calcularea pretului trebuie sa tinem cont de faptul ca in Delta combustibilul are cu totul alt pret (evident mai mare, din pacate), pentru a putea vedea cu adevarat Delta este nevoie de multe ore de mers cu barca in multe directii. Consideram ca in acest pret vom avea la discretie barca cu motor pentru a ne deplasa in orice directie dorita.

Echipament recomandat

Aparate foto digitale, bridge sau DSLR, trepied, accesorii de curatare a lentilelor si aparatului. In cazul aparatelor bridge este recomandat sa aveti un zoom de cel putin 12x. Pentru aparatele DSLR se recomanda distante focale cat mai mari 200mm, 300mm sau chiar 400mm.
Recomandam sa aveti suficiente medii de stocare sau diferite solutii portabile de descarcare a cardurilor.
Recomandam pentru transportul si depozitarea aparaturii, rucsaci impermeabili. De asemenea recomandam sa aveti haine impermeabile.

Program

Joi dupa-masa - sosirea in locatie, cazarea si masa, discutii tehnice legate de fotografiere cat si indicatii date de ghidul nostru Tiberiu Tioc
Vineri,. sambata ture foto, seara discutii
Duminica – comentarii asupra fotografiilor facute.
Programul poate suferi unele modificari pe parcurs.

Ocuparea locurilor se face in ordinea cronologica a inscrierilor si a achitarii taxei.
Cum a fost la workshopul din primavara poti vedea la rubrica Istoric - click aici




Workshop de fotografie stereoscopica „3D”
Scoala de fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 3-4 iulie 2010 la un workshop inedit de fotografie stereoscopica „3D”

curs fotografie

 

Numar de locuri : 10


Exemple de astfel de imagini stereoscopice puteti vedea la sectiunea GALERIE 3D

Scoala de fotografie din Sibiu va invita la un workshop inedit de fotografie digitala stereoscopica.
Se spune ca in fotografia digitala, fotografii nu mai simt bucuria de odinioara. Acea bucurie a obtinerii unei imagini clasice atunci cand developam cu mainile noastre un film alb-negru in tava. Acea incertitudine ce nu se risipea pana nu luam de la laborator ultimul film color. Aceste lucruri faceau ca fotografia sa fie mai palpitanta si mai plina de satisfactii.
Cei care au prins "clasicul" in maini, sunt napaditi de nostalgia acelor aventuri fotografice.
Aceeasi senzatie am trait-o si cand am facut prima fotografie stereoscopica. S-au trezit la viata niste sentimente de mult uitate, din vremea cand am developat primul film alb-negru si umblam cu Gicu Serban lelea pe dealurile Mighindoalei.
Desi fotografia stereoscopica este veche de cand fotografia, tehnologia o face azi mult mai accesibila. Totusi procedeul nu este perfect si practic se experimenteaza plecand de la principiile de baza. Certitudinea unei imagini bune o ai abia cand introduci in calculator cele doua imagini de baza.
Va invitam sa descoperiti aceste sentimente alaturi de noi intr-un workshop pe aceasta tema.

Ce vom face?

Vom discuta despre cum se pot face imaginile stereoscopice, ce instrumente avem la indemana. Cum se pot obtine fotografiile 3D cu un singur aparat, cu doua aparate sau cu lentile speciale.
Vom aborda ca metoda de vizualizare procedeul anagliph red-cyan.
Fiecare cursant va primi o pereche de ochelari red-cyan.
Vom face fotografii.

Costuri

Pretul acestui workshop este de 350 de lei si se plateste in avans.
In costul workshopului nu sunt incluse cazarea si masa.

Ocuparea locurilor se face in ordinea achitarii taxei de curs.

 

Program orientativ

3-4 iulie 2010

Sambata

-repere istorice
-metode de obtinere
-metode de vizualizare
-vizualizarea de fotografii 3D si explicarea metodei
-echipamente cu ajutorul carora se pot realiza fotografii 3D
-alegerea subiectelor
-vom face fotografii

Duminica

- vom face fotografii
- prezentarea unor programe de prelucrare
- realizarea fotografiilor stereoscopice pe calculator
- metode de prelucrare

 


"Fototur in Delta Dunarii"
Scoala de Fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 15 - 18 aprilie 2010 la un workshop de fotografie in Delta Dunarii


fototur delta

Numar de locuri : 8


Va invitam intr-un "safari" foto sa descoperiti magia unui tarm salbatic si unic in Europa. Aici isi gasesc locul peste 98% din speciile de pasari de apa din Europa precum si coloniile de pelicani, peste 1200 de specii de copaci si plante ce formeaza adevarate paduri scufundate strabatute de canale si ghioluri misterioase.
Vom face excursii in zone inaccesibile turismului de masa, sub ghidajul unui specialist in delta, biologul  Tiberiu Tioc.

Locatia, cazarea si masa

Cazarea se face pe ponton plutitor in regim de pensiune completa, sunt asigurate trei mese/zi si apa minerala cata este nevoie plus bonus: vinuri regionale seci.
Conditiile de cazare sunt de 4 stele in camere duble cu pat matrimonial. Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu.
Locul de cazare se afla pe mijlocul bratului Sulina de unde se poate pleca in ture foto in aproape orice directie precum si in Padurea Letea

Transportul

Punctul de intalnire este in Tulcea in fata hotelului Delta in data de 15 aprilie pana la ora 12. De aici transportul se va face cu ambarcatiuni si este complet asigurat si inclus in pret. Sunt incluse in pret si deplasarile cu barca cu motor prin delta in turele foto.

Costuri

Pretul turei este de 350 de euro platibil in lei la cursul valutar BNR al zilei.
Pentru a va rezerva un loc este necesar sa achitati un avans de 50% din suma iar restul sumei pana in data de 7.04.2010 inclusiv.
In cazul in care se anuleaza rezervarea cu 31 de zile inainte, avansul va fi restituit complet. Anularea rezervarii sub 31 de zile va duce la pierderii avansului de 50% pentru cheltuieli specifice.
Plata se face in contul firmei:
TIOC NATUR- UND STUDIENREISEN SRL
Cont bancar in RON: RO50 RZBR 0000 0600 0586 8866
Raiffeisenbank Sibiu, Piata Aurel Vlaicu
Plata avansului se poate face pana in data de 15 martie 2010.

Dupa efectuarea platii se va trimite o dovada a acesteia la adresa de e-mail: contact@cursurifoto.ro

Aparatura necesara

Aparate foto digitale, bridge sau DSLR, trepied, accesorii de curatare a lentilelor si aparatului. In cazul aparatelor bridge este recomandat sa aveti un zoom de cel putin 12x. Pentru aparatele DSLR se recomanda distante focale cat mai mari 200mm, 300mm sau chiar 400mm.
Recomandam sa aveti suficiente medii de stocare sau diferite solutii portabile de descarcare a cardurilor.
Recomandam pentru transportul si depozitarea aparaturii, rucsaci impermeabili.

Program

Joi dupa-masa - sosirea in locatie, cazarea si masa, discutii tehnice legate de fotografiere cat si indicatii date de ghidul nostru Tiberiu Tioc
Vineri sambata ture foto, seara discutii
Duminica – comentarii asupra fotografiilor facute.

Programul poate suferi unele modificari pe parcurs.


Ocuparea locurilor se face in ordinea cronologica a inscrierilor si a achitarii taxei.



"Portretul, de la instantaneu la studiu"
Scoala de Fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 6 - 7 februarie 2010 la un workshop de fotografie
cu Fred Nuss si Daniel Baltat


curs fotografie

Numarul de locuri : 10


Acest workshop este adresat persoanelor care au cunostinte tehnice de utilizare a unui aparat foto DSLR, celor care profeseaza  si vor sa aprofundeze, amatorilor pretentiosi.
Se va discuta despre diferitele genuri ale portretului, un scurt istoric dar se vor face si exercitii practice de catre fiecare participant in parte.
In principal se vor aborda in discutii portretul instantaneu si portretul studiu.
Se vor face exercitii practice de fotografiere a portretului in studio dar si in exterior.
Nu vor fi neglijate tehnicile de iluminare, modalitatea de masurare a luminii in studio/exterior cu un exponometru/flashmetru, masurarea luminii reflectate si a  luminii incidente, balansul de alb.
Un punct forte al acestui workshop este invitatul nostru, dl. Fred Nuss, un fotoreporter cu o experienta de o viata, ce va vorbi despre estetica, compozitia si abordarea portretului. De asemenea sedintele de fotografiere se vor face sub indrumarea sa.

Costuri

Costul acestui seminar este de 350 ron. Absolventii Scolii de fotografie vor beneficia de un tarif special de 300 ron.
In costul workshopului nu sunt incluse cazarea si masa.

 

Programul workshopului

Sambata
9-10 primirea participantilor
10-10,30: istoric, genuri, cum definim un portret
                cum incadram un portret
10,30-11,30: portretul instantaneu, portretul studiu - diferente, avantaje, dezavantaje
                     fotocompozitie, estetica, fotogenie
11,30-12: pauza
12-13: prezentarea echipamentului de studio, a diferitelor accesorii folosite in iluminare 
                (snoot, honeycomb, voleti, softbox, etc.)
                masurarea luminii incidente, reflectate, balansul de alb
                tipuri de lumina
                scheme de iluminare,  rolul luminii principale, secundare, de contur si de     
                iluminare a fundalului
                realizarea unui portret in interior cu un singur flash de pe aparatul foto
13-14,30: pauza de masa.
14,30-15: discutii
15-20: fotografii in studio cu modele

Duminica
10-12comentarii asupra fotografiilor facute
12-13: fotografia de portret in exterior, tipuri de lumina, masurarea luminii reflectate, incidente. Masurarea spot.
13-14,30: pauza de masa
14,30-18: fotografii in exterior (daca conditiile meteo permit) si/sau fotografii in studio, eventual refacerea unor fotografii din ziua precedenta ce nu sunt satisfacatoare.



Workshop de fotografie nud - 28, 29, 30 august 2009
Scoala de Fotografie ImageArt din Sibiu va invita la workshopul de fotografie "Nudul, dincolo de prejudecati "


fotografie nud


Prejudecatile inhiba deseori creativitatea dar si comunicarea dintre fotograf si model.
Cum pot fi depasite aceste bariere, modalitati de abordare a acestui gen de fotografie dar si ce tehnici de iluminare pot fi folosite, sunt liniile principale ale acestui workshop.
In prima zi, vineri, se vor purta discutii, comunicari libere, pe tema subgenurilor fotografiei nud, principalele curente prin care a trecut acest gen si modul cum fiecare dintre noi se poate regasi intr-un anumit stil specific acestui gen in functie de propria personalitate.
Sambata si duminica se va desfasura sedinta foto cu modelul nud. Fiecare participant va avea posibilitatea de a efectua fotografii atat sambata cat si duminica.
Workshopul se va desfasura sub indrumarea fotografului Radu Stanese.

Numarul de participanti este de maxim 10 persoane.
Workshopul  se adreseaza persoanelor care au cunostinte tehnice in domeniul fotografiei, detin un aparat DSLR si au varsta de peste 18 ani.