scoala de fotografie -  cursuri fotografie
imageart - cursuri foto - scoala de fotografie

Workshop-uri

Workshop de fotografie in Delta Dunarii
Scoala de fotografie ImageArt din Sibiu va invita in perioada 16 -19 septembrie 2010 la un workshop de fotografie in Delta Dunarii

curs fotografie

 

Numar de locuri : 8


Va invitam alaturi de noi sa descoperiti magia unui tarm inedit, sa traiti o aventura ce poate va va face sa priviti cu alt ochi Delta. Va invitam intr-o excursie ce are ca scop principal fotografia.

Ce vom face?

Vom face plimbari lungi cu barca, vom pandi pasari pentru a le fotografia, vom cauta cai salbatici, vom fotografia peisajul, ne vom afunda cu barca prin paduri inundate.
Pentru noi Delta Dunarii inseamna si oameni, prin urmare vom vizita si oameni ce traiesc aici in locuri izolate.
Vom comenta fotografiile facute si veti primi suport de curs pentru acest gen de fotografie.
Toti participantii la final vor  primi o diploma de participare.
In aceasta aventura vom avea ghid pe Tiberiu Tioc unul dintre cei mai importanti cercetatori ai Deltei Dunarii.
 
Locatia, cazarea si masa

Cazarea se face pe ponton plutitor in regim de pensiune completa, sunt asigurate trei mese/zi si apa minerala cata este nevoie plus bonus: vinuri regionale seci.
Conditiile de cazare sunt de 4 stele in camere duble cu pat matrimonial. Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu.
Locul de cazare se afla pe mijlocul bratului Sulina de unde se poate pleca in ture foto in aproape orice directie precum si in Padurea Letea

Transportul

Punctul de intalnire este in Tulcea in fata hotelului Delta in data de 16 septembrie pana la ora 11. De aici transportul se va face cu ambarcatiuni si este complet asigurat si inclus in pret. Sunt incluse in pret si deplasarile cu barca cu motor prin delta in turele foto.

Costuri

Pretul turei este de 300 de euro platibil in lei la cursul valutar BNR al zilei.
Pentru a va rezerva un loc este necesar sa achitati un avans de 50% din suma iar restul sumei pana in data de 1.09.2010 inclusiv.
In cazul in care se anuleaza rezervarea cu 15 de zile inainte, avansul va fi restituit complet. Anularea rezervarii sub 15  zile va duce la pierderea avansului de 50% pentru cheltuieli specifice.
Plata se face in contul firmei:
TIOC NATUR- UND STUDIENREISEN SRL
Cont bancar in RON: RO50 RZBR 0000 0600 0586 8866
Raiffeisenbank Sibiu, Piata Aurel Vlaicu

Dupa efectuarea platii se va trimite o dovada a acesteia la adresa de e-mail: contact@cursurifoto.ro

Important

La acest workshop de fotografie, Scoala de Fotografie Image Art nu percepe costuri suplimentare decat cele absolut necesare cu cazarea, masa si transportul! Alaturi de unul dintre cercetatorii Deltei Dunarii, Tiberiu Tioc, dorim sa promovam un turism ecologic si sa incurajam dezvoltarea turistica a Deltei. In calcularea pretului trebuie sa tinem cont de faptul ca in Delta combustibilul are cu totul alt pret (evident mai mare, din pacate), pentru a putea vedea cu adevarat Delta este nevoie de multe ore de mers cu barca in multe directii. Consideram ca in acest pret vom avea la discretie barca cu motor pentru a ne deplasa in orice directie dorita.

Echipament recomandat

Aparate foto digitale, bridge sau DSLR, trepied, accesorii de curatare a lentilelor si aparatului. In cazul aparatelor bridge este recomandat sa aveti un zoom de cel putin 12x. Pentru aparatele DSLR se recomanda distante focale cat mai mari 200mm, 300mm sau chiar 400mm.
Recomandam sa aveti suficiente medii de stocare sau diferite solutii portabile de descarcare a cardurilor.
Recomandam pentru transportul si depozitarea aparaturii, rucsaci impermeabili. De asemenea recomandam sa aveti haine impermeabile.

Program

Joi dupa-masa - sosirea in locatie, cazarea si masa, discutii tehnice legate de fotografiere cat si indicatii date de ghidul nostru Tiberiu Tioc
Vineri,. sambata ture foto, seara discutii
Duminica – comentarii asupra fotografiilor facute.
Programul poate suferi unele modificari pe parcurs.

Ocuparea locurilor se face in ordinea cronologica a inscrierilor si a achitarii taxei.
Cum a fost la workshopul din primavara poti vedea la rubrica Istoric - click aici